Legtöbbünk tájékozódásában ma már kulcsszerep jut a közösségi médiának. Hatással van ránk, amit ott olvasunk vagy látunk.
Akik reflektorfényben töltik az életüket, azoknak a róluk megjelenő híranyag ugyanúgy befolyásolja az életét, mint minden fizikai megjelenés
Különösen gazdag tárháza az izgalmaknak,hanem egyetlen személy hanem egy "pár" kerül a figyelem kereszttüzébe. Bármilyen "párról" legyen is szó, előadói párosról, műsorvezető párról vagy mester-tanítvány viszonyról, két ember együttműködése mindig konfliktusokkal jár. Hogy ezekből a konfliktusokból mennyi kerül napvilágra, és hogy a szereplők hogyan reagálnak,mikor valami kitudódik. az mindig nagyon jó téma azoknak, akik többre kíváncsiak a hírességek életével kapcsolatban. Tovább színesíti a képet, amikor egy híres "páros" nemcsak szakmai tekintetben de a magánéletben is egy párt alkot. Minél több szerepben kell összeférniük, minél több területen kell együttműködésüket kialakítani és fenntartani, annál nagyobb lehetőség van a konfliktusosk kialakulására, és annál több lesz a velük kapcsolatos pletyka is.
És mérhető, hogy ezek a napvilágra kerülő hírek befolyásolják a személyes márka értékét, vagyis anyagi értékük is van.
Konkrét példákon át néztük meg, hogyan élnek ezekkel a lehetőségekkel napjaink híres párosai
A párok megítélést,a velük kapcsolatos érzéseinket, hogy vonzódunk hozzájuk vagy inkább távol maradnánk tőlük, erősen befolyásolja, hogy pozitív vagy negatív híreket hallunk róluk,és ha negatívat,akkor ahhoz milyen viselkedés társul. Ki kezelte jól a fentiek közül a konfliktusokat? Hogyan lehet lehet hatástalanítani nagyon negatív híreket? Tetten értük az igyekezetet, és rámutattunk, ki mikor hibázott a személyes márka kommunikációja során.
Köszönöm a meghívást a Kríziskommunikációs Meetup Csoportnak!! Ez megint egy tartalmas szakmai est volt.